torsdag 6 november 2008

Utmanad

Här kommer sju saker om mig, både alldagliga och knäppa.

En gång när jag var barnvakt till syrrans då sexåriga son (nu åtta) så tyckte jag att vi skulle ta varsin pinnglass utan att säga något till mamman (syrran). Chansen ökar då att vi skulle få en glass till sen. (Hårda regler!) Systersonen var med på noterna men direkt när syster kom in genom dörren berättade han att vi tagit en glass. (Väluppfostrad!) Förklaring: JAG ÄLSKAR GLASS!

Jag älskar att ha massvis med kuddar i sängen. Nu har jag bara tre. Vill gärna ha fler men frågan är bara vart sambon ska sova för jag tar redan upp två tredjedelar av vår 180-säng.

Jag tycker väldigt mycket om att diska (allt förutom bestick). Bjuder man in mig på middag kan det hända att jag dukar av och diskar lite.

Jag betalar 299 kr/mån för ett gymkort som jag senaste året har nyttjat ungefär 10 ggr. Dax att ta tag i det!

Den här veckan har jag följt "Halvåt hos mig". Riktigt dåligt men jag är bara tvungen att se vem som vinner. Knäppt!

Min favoriträtt är tacos! Äter detta minst tre gånger i månaden.

Jag låtsas att jag tycker om SPÄTTEKAKA när jag är på middag hos min sambos släkt. Kan inte komma mig för att säga att jag inte tycker om denna skånska stolthet.

Väldigt mycket mat blev det!

Utmaningen fick jag av syster malve
Uppgiften är följande:* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade.

Jag ser att det är väldigt många som redan gjort denna utmaning. Jag utmanar den som inte redan gjort den och vill göra den.

Inga kommentarer: