tisdag 29 april 2008

Litteratur

Boken, Holy Cow fick jag i födelsedagspresent av en vän. Anledningen var att hon och jag skulle åka till Indien. Läste den och oj vad rolig! insåg i Indien att det var en bra förberedelse till detta land. När jag kom hem läste jag om boken och kände igen mig. Rekomenderas varmt.



Jag verkligen älskar bokens framsida.


Blir mer boktips än inredning idag men mitt praktiska inlägg kommer även vara lite av det litterära slaget. Det finns en enda regel för utmaningen: att inte visa samma sak två gånger därför vår ni hålla er till godo med en härlig bok.


Tack Jenny för en rolig temavecka.

5 kommentarer:

Från A till O med Jenny sa...

Har nog hänt nått med din bild för det blir bara en underlig fyrkant
Tack för bidraget ha en bra dag i solen
Kram jenny

Lillasyster sa...

Jag hoppas att bilden syns nu. På min dator syns den så hojta till om den inte syns.

Maria sa...

Roligt med en bloggskrivare som gillar färg!!

Rosa Hemmet sa...

Vilken superhärlig bok, bara omslaget gör ju en sååå glad! :) Vad är väl detta för temavecka jag helt har missat? Mr. Gris matchar faktiskt överkastet väldigt bra, det är det han poserar på bilden! Men jag vet inte.. Kanske ger han till min kompis dotter istället, hon har lovat att de kan adoptera honom! :)

Dicksonska våningen sa...

Ja, man ska ju inte döma boken efter omslaget men här gör man nog det! Böcker blir bättre när de är snygga utanpå...kanske...kanske borde läsa någon snart för att få reda på om det stämmer :) Har nog lite för dåligt tålamod för att läsa böcker. Men de är så snygga i en fin bokhylla!
Kram kram A