onsdag 30 april 2008

Praktiskt



Det mest praktiska i mitt lilla hem är den här upphöjda sängen med bokhylla under. Den sparar mycket plats för förvaring. Jag har även valt att ha en liten öppning så att det blir utrymme under sängen där det går att gömma mycket. När ett av syskonbarnen var här förvandlades utrymmet till en koja.




Nu undrar ni säkert varför den här sängen betyder mycket för mig. Den påminner mig om vilka snälla och fina syskon jag har! Systeryster kom på idén och gjorde ritningen så att vi skulle veta mått och så. Sängen är gjord av ikeas överskåp. Sen så var det broder som fixade så att sängen kom på plats. Ett mysigt minne. Mamma, syster, bror och ett syskonbarn åkte hit till Skåne för att hjälpa mig att få iordning i min lilla lägenhet.




Utmaning från bloggen: från A till O med Jenny

Inga kommentarer: